Volleyboll och ett stukat finger

(null)
På något vis slutade söndagseftermiddagen med att jag spelade volleybollturnering. Vi var inte särskilt bra, med det var kul, tills det slutade med att jag stukade höger ringfinger. Fingret mår bättre nu iaf och det gick finfint att träna rygg på gymmet ändå.

Senaste två dagarna har i princip spenderats pluggandes, lite stressigt då det är mycket nytt men spännande! Är detsamma imorgon men sen blir det mindre. Är mest schemalagd på tisdagar och onsdagar och då på de kurser som är mest nytt.

Jag läser en kurs i marknadsföring, en i management, en i mineral, energi och miljö och den sista är i energilagring och konvertering av energi. Energikurserna är en hel del repetion men det gör inte mig så mycket, spännande med Australienperspektivet på allt också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback