Bali del 1

Inser att uppdateringen här varit lite (läs mycket) dålig. Har rest runt en del och tänkte sammanfatta dessa på bloggen, framför allt för mig själv att ha kvar till sen, kul att göra något med bilderna och det verkar som folk vill veta vad jag håller på med också. Laddar upp en hel del bilder på min facebooksida Fotograf Hannama också. 

Jag var på Bali mellan den 13 och 27 april då vi hade lov från skolan. Jag och Anton följdes åt under hela resan och Emma hängde med oss under en dryg vecka.
 
Första veckan bodde vi på Kima Surfcamp i Canggu, gick en tre dagars nybörjarkurs för surfing och åkte iväg på surfing två dagar efter det också. Så himla roligt med surfing, jag är så nöjd att jag tog mig upp på brädan och fick lite blodad tand för det, kommer garanterat surfa igen. Det fick sig dock ett litet tråkigt slut då jag gjorde illa mitt revben dag 5, så fick skippa att surfa sista planerade dagen. Även nu, nästan två månader senare har jag fortfarande ont i revbenet vissa dagar, sjukt ändå. Lite bild bevis på att jag stod upp på brädan kommer nedan iallafall hehe: Kul att se utvecklingspotentialen också, men kul var det hur som. 

 
Blev även en hel del resturanghäng, så mycket mysiga matställen och såg solnedgången vid några tillfällen också, en av gångerna från surfbrädan. Så fint!
 
Efter en vecka i Canggu fortsatte vi till Gili Trawagan, men det får nog bli i ett annat inlägg. Blir så mycket bilder i samma inlägg annars. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback