Språkförvirrad


Jobbat 2,5 h badvakt och 3,5h instruktör idag. Så 6 timmar i simhallen sätter spår i att jag är lite sliten. Halsen gör något ont också, en blandning av förkylning och att jag snackade med 20 barn samtidigt.. Att göra sig hörd är inte alltid det lättaste.

När jag var färdig på jobb kom jag hem och snackade engelska med Paulo i en timme, när de andra kom hem så blev det norska och svenska. Efter att ha snackat åt det norska hållet eller engelska hela dagen har jag sjukt svårt att ställa om till svenska. Förstår inte hur folk klarar det. Alla ni där hemma kommer verkligen störa sig på mig sen. Haha ops. Nu är det sömn och jag har tre dgar ledig framför mig. Flott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback