Motivation



Idag så gick jag ut på promenad med ett förfärligt humör, hittade en ny väg med underbara ställen. Då gick det inte att fortsätta vara på dåligt humör så istället fick jag en motivationskick av flera slag.

1. Fotografera! Fotografera de sjukt fina vattenfallet och ha porträttfotografering i närheten, där det fanns inspirerande omgivninhgar.

2. Jag ska bli frisk, hel och stark igen. Av någon anledning så slår kroppen min hela tiden mig ner igen, men jag tänker inte ge upp. För tillfället kämpar jag mot öronsmärta ( pencillinet har inte gett verkan så vet inte ens om det är öroninflammation) och halsont. Och lägg på lite rygg och nacksmärta blandat med en onaturlig trötthet så får du mitt liv i ett nötskal. Men äter gör jag rätt bra och ska bli ännu bättre på att ta mig ut på promenader och dessutom se till att göra lite coreövningar och strech varje dag. Förhoppningsvis ska de vara ett vinnande koncept för jag längtar tillbaka till gymmet väldigt mycket. Vill köra stenhårt och se snabba resultat men ibland måste man skynda långsamt och det ska jag helt klart öva på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback