En oslofavorit och simsnack

En av mina favoriter på "natur" från min tid i Oslo hittills.

Här sitter jag med en pratande mage, lyssnade på musik och har fina simglasögonsmärken på ögonen fortfarande även om det är 5 timmar sedan jag gick upp ur bassängen. I helgen har jag gått en två dagars instruktörskurs på vidaregående nivå. ( det är som det låter, en fortsättning på första kursen typ). Var i varje fall riktigt kul! Och framför allt så har jag lärt mig mycket nya saker. När det gäller bröstsim, vändningar och starter framför allt. Taggad på kursstart imorgon så jag kan testa nya övningar på barnen.

Att min kropp faktiskt höll betydligt bättre än vad jag trodde med all simning vi gjort kändes som något väldigt positivt. Håller mina tummar på att jag ska kunna simma någon gång i veckan hela våren. Önska kan man ju. Kanske vaknar med rejäl träningsvärk imorgon också, det skulle inte förvåna mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback