Det där med nyårslöften

Det här med nyårslöften tänkte jag dela av mig med! Har tre st som är viktigast sedan lite önskemål/motiveringsgrejer för att se till att jag gör saker :)

1. Bli hel och ha en kropp som faktiskt mår bra.
2. Ha sjukt roligt!
3. Utvecklas som person och lära mig nya saker.

Och checklistan då: ( som jag troligen kommer fylla på ;))
- Besöka holmenkollen
- Besöka sognsvann
- Besöka minst 2 andra länder än Sverige och Norge.
- Besöka minst 3 parker jag inte varit i.
- Blogga mer än 2013..
- Flytta tillbaka till sverige.
- Klä mig något mer motiverande och snyggt.
- Hålla mig frisk och hel!
- Träna bättre
- Le och vara positiv.
- Åka longboard
- Vara spontan
- Lära känna nya människor och lära känna gamla bättre.
- Resa utomlands själv

Ni får gärna hjälpa mig utveckla listan! :) 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback