Chokladbollar med dadlar

Idag började jag dagen med ett magpass med Karoline (förväntar mig träningsvärk idag). Sedan blev det 4,5h badevakt, slutade redan klockan fyra så passade på att laga mat och en nyttigare version av chokladbollar. Hängde med de jag bor med hela kvällen, så även den kvällen försvann snabbt. Var sjukt trött så somnade sedan före halv elva vilket var härligt i sinne.

Men angående chokladbollar på bilden: de innehåller dadlar istället för socker, vilket jag aldrig smakat förr men det fungerade bra. Det egentligen innehålla kokosolja också men det fanns inte att hitta på vanliga mataffären så de sket jag i och improviserade litegrann istället för. Bra blev det i vart fall :)

Nu ska jag iväg på första jobbpasset för idag, över 6 timmar i vattnet blir det på onsdagar. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback