Glad

'
Hei dere! Tänkte bara inflika här med hur glad jag är att jag har alla underbara människor runt omkring mig. Jag bor med ett gäng sköna människor som tiden bara springer iväg med. En ensam söndagkväll blev filmmys och det är sjukt härligt. Dessutom så jobbar jag med de roligaste norska folket ( och svenska julia såklart ;)) på svommeklubben, alla fina instruktörer och badevakter. Att gå från jobbet utan ett leende på läpparna är sällsynt. 

Sist men inte minst. Fina familj och släkt (och alla vänner givetvis) hemma i Skellefteå. Långt hem men glad att telefon och skype finns.

Ska verkligen skratta mig lycklig att jag har alla fina i mitt liv. Hjärta! pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback