Förra träningsveckan

Förra veckan kom jag verkligen igång på riktigt med träning, snäppet för mycket faktiskt. Så här såg det ut: ( skriver det här mest för min egen skull)

Måndag - rygg och triceps. Kände äntligen att jag blivit starkare, framför allt i triceps.
Tisdag - Axelrehab och mage med Karoline.
Onsdag - Simning i en 12,5m lång bassäng i 40 min.
Torsdag - Totalmosade ben och rumpa med Karoline. Vi var båda två så sjukt stumma i benen och träningsvärken var påtaglig efteråt.
Fredag - Axlar och bröst.
Lördag - Hade lite simlektion med Eskil och simmade 1000m i 50m bassängen.
Söndag - Gympass på kanotklubben med Julia och Marius. Ben, axlar och mage. Lite av allt.

Hade dock lite ont i ryggen efter söndagen. Vilade därför i måndags och blev lite rehab med gummiband imorgon.

Något att ta med i beräkningen är också att jag jobbar mycket nere i vattnet. Vilket blir rätt slitsamt till och från. Onsdagar är värst, men också roliga! Skolesvom, AKS och vanlig kurs. Sammanlagt 6,5h i vatten.

Mitt mål för februari är framför allt att rehabilitera mig, undvika skador och bygga muskler. Lets go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback