Always find a reason to smile

Kaosvecka förra veckan. Jobb alla dagar, sammanlagt över 50 timmar. Siminstruktör, badvakt och lärarvikar.
Den här veckan är lugnare. Jobbar kvart i 10 till 20 över 2 varje dag mån-fredag. Att ha lediga kvällar hör inte till vanligheterna för min del.

Förra veckan blev det också 4 gympass -, axlar/mage, ben, rygg/triceps och axlar/biceps. Och ett simpass. Men ni kan ju göra en lätt gissning på vem som är sjuk för tillfället. Halsont stoppar mig från träning idag.. Hann med ett simpass igår iaf och det va underbart kul.

Håll tummarna för att jag blir frisk så kör jag på uppdatering någon gång senare. 9 av 12 dagars jobb i rad är avklarade. Tur jag gillar att jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback