Positivt

Sedan sist har jag väl nästan haft det oförsämt bra. Med några dippar på vägen, men det är så det är. Och borde vara ändå. Då uppskattar man de bra på ett betydligt bättre sätt.

Har spenderat 2 dygn i Umeå med Elina och Gustav med co. Astrevligt. Festade med civilingenjörstudenter och drack fin med en av mina fina vänner. Fin lägenhet har hon fått sig också, det tänker jag besöka igen.

Mellanlandade i så tysta och sköna skellefteå, görades ingenting i 3 dagar innan jag flög till oslo i 5.

Oslo. Har funderat så mycket fram och tillbaka om jag borde flytta hem eller bo kvar, ta det lugn och lära av misstag. Det här helgen gjorde allt för att övertyga mig att stanna. Sitta på golvet i köket med roomies och snacka om livet på engelska. Hänga i simhallen med jobbarkompisar. Åka longboard helt själv i ett soligt oslo med utsikt över halva hamnen och halva havet. Crasyparty som slutade med att vi gick hemåt halv åtta på morgonen. Bakishäng på en mexicanskresturang med alldeles för dyr mat. Jag tror ni fattar vars jag ska komma. Jag ska tillbaka. Jag ska uppleva sommaren i denna fina stad med alla fina människor. Leva livet helt enkelt. 

Kom hem igår kväll. Glad och nöjd. Om 12 dagar åker jag söderut igen. Stannar i stockholm/Uppsala ca 5-6 dagar och sen är jag tillbaka i Oslo. Livet är så bra just nu. Nu ska jag sova. Träning och tandläkare är de enda som står på schemat för morgondagen. Alldeles lagom med andra ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback