En förvirrad hanna en tisdag, med söndagsångest.

På bild: Pierre Sundström. Foto: Jag. 

Här sitter jag, sjuk en tisdag med söndagsångest. Har en hel del framtidsångest också. Vad vill jag göra med mitt liv. Älskar att fotografera och det vore sjukt coolt om jag fick göra det for a living. Att lära ut, kanske jag vill göra. Plugga civilinjengör, vill jag nog göra. Jag vill påverka, hjälpa och lära känna människor. Jag vill så mycket samtidigt som jag inte vet vad jag vill göra mest, vad jag inte kommer lessna på. Jag lessnar på det mesta och det hatar jag med migsjälv, jag vill att det ska hända nya saker hela tiden, samtidigt som jag vill ha en fast punkt. Jag är förvirrad.

Har ni någon smart åsikt finns kommentar fältet här nedan.
 

Kommentarer
Postat av: T

I feel yaa. Vill ha nya saker, se nya platser, träffa nya människor. Men tycker förändring är jobbigt, hatar att säga hejdå och vill ha tryggheten i "det vanliga" haha.. vad gör man?

Svar: Man är förvirrad med andra ord.. Men kommer nog lösa sig för oss också tillslut :)
Hanna Marklund

2013-09-17 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback