Vad ska jag göra utan dig

UF-mässan var verkligen kul. Sjukt bra faktiskt. Träffade massor med trevligt och fint folk, både besökare och andra med företag. Några fotograferingar ska det bli den kommande tiden och det hade inte kunnat kännas bättre.
 
Stressigt som tusan har det däremot varit den senaste veckan. Först igår som jag kunde slappna av ordentligt och då blev det ett par pn under kvällen.. Det jag skulle komma fram till var att jag har bestämt mig för att inte göra en utställning, som jag tänkte på Efyran, i samband med projektarbetet. Det finns gott om tid till det senare och jag ska fokusera på företaget just nu. 
 
Annars så har jag jobbat över 13 timmar på simskolan i helgen och den resterande tiden av helgen har jag mest bara myst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback