Nytt år, nya möjligheter.

2012 har varit ett speciellt år. Det har helt klart varit en berg och dalbana. Både psykiskt och fysiskt. Det har varit rätt tufft ibland, bland annat att jag varit sjuk/skadad i princip hela året. Samtidigt har jag haft enormt många bra stunder med alla underbara människor runt omkring mig.
 
Jag har lärt mig mycket om migsjälv, upplevt nya saker, träffat nytt folk och lärt känna "gammalt" bättre. Fyllt 18 år, tagit körkortet. Varit i Turkiet med tjejerna. Jobbat hela sommaren på Specialservice och en hel massa på simskolan. Startat ett UF-företag . Gått ut tvåan - börjat sista året på gymnasiet. Varit ensam i en okänd stad, bara för att jag helt plötsligt är helt säker på något som jag vill göra. 
 
Foto: Klara 
 
Nu har jag den bästa, bästa känslan i magen inför det nya året. Det här året kommer bli bäst. Ett halvår kvar i skolan och med klassen, balen, studenten. Fortsatt jobb på simskolan för att spara pengar för senare äventyr. Äventyr som jag håller alla tummar och tår för att det ska bli av. Frihet. Erfarenheter. Åh
 
Som nyårslöfte har jag en sak - balans. Jag ska göra allt för att hitta en bra balans i mitt liv. För att slippa skador och konstanta sjukdomar. Slippa stressa ihjäl mig och jag ska övertyga migsjälv om att jag är bra som jag är, och man behöver inte vara bäst på allt. Jag ska njuta av de små sakerna som glädjer i vardagen och jag ska vara betydligt positivare än jag varit de senaste halvåret. För jag är ingen negativ person egentligen.
 
Jag ska göra det här året till det bästa någonsin. Så är det bara.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pussss!!!

2013-01-02 @ 00:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback