Vitsen med att ta hoppbilder trots att de sällan blir särskilt lyckade

 

Den här bilden visar bra den känsla som jag alltid eftersträvar när jag fotograferar. Det äkta och glada. 

Bilderna som togs före den här var hoppbilder. Jag är helt värdelös på att hoppa och hade inte en så passade klädsel för fina hoppbilder. Det resulterade i att jag hoppade fult och dessutom visade magen. Hoppbilderna var verkligen ingenting att spara - men denna bild den som togs på mitt skrattanfall jag fick efteråt när jag precis landat. Den är härlig. Kanske inte den snyggaste men en av de mest äkta jag har på migsjälv.
 
Visst kommer ni ihåg att besöka och gilla facebooksidan HÄR ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback