Vågspelet del 1

Helgen har varit väldigt intensiv, först nu har jag haft tid att sätta mig ner några minuter vid datorn. 
I fredags for jag direkt efter skolan med buss till Umeå och Elin. Där blev det att träffa massor av folk och utgång på five. Hur trevligt som helst! Kom tillbaka till Skellefteå mitt på dagen på lördag och tog mig direkt till simhallen för att fotografera simning seriöst för första gången. Och igår kväll blev det spelkväll med ett antal roliga typer.

Tog en välförtjänt sovmorgon i morse och på två timmar ska jag fara och fotografera ytterligare simning. Men fram till dess är det städning på schemat och plugg om det hinns med. Har kommer två bilder från gårdagens tävlingar:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback