That awkward moment..

Bara för att det är så fruktansvärt standard för mig och Ida.. haha.
 
Dagen har artat sig rätt så bra. Har fixat med betalning och rådgivare till företaget och gjort bort redovisningar av affischen och samhällsen. Lättnad! Däremot så har jag några grejer kvar på to-do listan. Först att jobba en timme mellan 6 och 7, sedan blir det att röra på kroppen och sedan framför allt försöka skriva ett svenskatal. Men nu känns det iallafall som jag har koll på livet iallafall. Puss och på återseende!

Kommentarer
Postat av: anna

SV: Fujidirekt har säkert nåt sånt här 100 bilder gratis igen snart, då kan du passa på! :)

Svar: Jag får ta och göra så! :)
Hanna Marklund

2012-10-04 @ 13:51:13
URL: http://annaorebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback