Vad som fanns i paketet jag hämtade ut igår:

Varning för ett långt inlägg!


Såhär stort var paketet som jag släpade med mig från Ica, skulle nog egentligen ha tagit bilen.


Kameran fanns såklart med, börjar bara gilla den mer och mer och det kommer nog bara bli ännu bättre!


Nu när jag har en kamera med mottagare för en fjärrutlösare så köpte jag självklart en sådan, fungerar rätt bra ändå.


Ett 16 GB minneskort och på köpet fick jag en kameraväska, med plats för kameran flera objektiv och massa annat. Perfekt.


Denna grej fick jag också på köpet, en filmrigg, ska underlätta vid filmning. Jag har ju inte filmat mycket alls tidigare så jag har lite svårt att avgöra om den hjälper, men om någon månad kanske jag vet det också.

Det var det som fanns i paketet och som ni nog redan förstått så är jag riktigt nöjd!

Kommentarer
Postat av: maja - fotogeniquee

Åh vad roligt!! Gud jag känner verkligen också för att byta upp mig till en ny kamera.

2012-05-04 @ 08:37:16
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback