Tjugotvåtrettiofyra fjortondemarstvåtusentolv


Har tränat cirka 2 h och 45 min idag. Gymmet innan skolan och nu ikväll så kunde jag inte låta bli att fara och simma. Det var så fruktansvärt härligt! 3000m blev det varav mycket fjäril med fenor. Hur roligt som helst. Något som inte blev av att göra så mycket idag var kemiplugg. Litegrann innan simningen men efteråt så hade jag inte viljan. Får plugga lite imorgon och sedan hoppas på det bästa. Älskar kursprov.. not.

( och japp lite dött är det på den här bloggen för tillfället. Har så sjukt mycket att göra just nu. Så kommer något inlägg då och då bara, ni kan ju följa mig på bloglovin om ni känner för det;) ) Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback