Nu. Far. Vi. !!!


Barcelona förra året.

Nu. far. vi. seriöst. om 4 timmar sitter vi på flyget till Turkiet. Kan verkligen inte förstå det. Som vi taggat och längtat i månader, nu far vi. Okej årets tapigaste inlägg här då. Men jag förstår det inte. haaha.

Iallafall, det jag skulle säga var att jag har tidsinställd några inlägg för nästa vecka, bland annat bilderna från våran senaste fotbollsmatch. Så det kommer inte vara helt tomt här. Ni får ha det så bra här hemma! För bra, det ska jag helt klart ha det utomlands! Puss

EDIT: Min telefon är med mig utomlands - Så smsa eller ring mig inte är ni söta:]

Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

Vilka härliga bilder :D



Vad roligt att du ville vara med i tisdagens blogg denna vecka och nu, dock lite försenat har vinnaren publicerats. Ha en fortsatt bra lördagskväll :)

2012-05-19 @ 22:26:00
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback