.


Börjar inlägget med ett antal svordomar ( som jag däremot inte tänker skriva ut, men ni kan nog några). Min huvudvärk som förföljde mig hela vintern och gjorde den förjävlig för mig, har kommit tillbaka. Vilket betyder att mitt huvud är i princip jämt är segt och jag är trött som bara den plus att jag får "huvudvärksattack" vilket är typ det läskigaste. Det kommer ju typ från nacken så försöker göra allt jag kan för att motverka nu. Men märker ingen skillnad för tillfället. Hoppas bara att det inte tar lika lång tid för den att försvinna den här gången. Nej nu ska jag avsluta detta negativa inlägg och fundera ut om jag ska släpa mig till fotbollsträningen ändå eller inte. Puss

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Så lite så :)

Vad tycker du om mina bilder? :D

2012-05-10 @ 20:03:57
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback