5 maj


På bild: Maja. Foto: Jag. Gillar faktiskt den vänstra bilden riktigt mycket. Vad tycker ni?

Har hängt en hel del med syster idag ( det är ju hon på bilderna, men de är från igår). Började med att leta skolavslutningsklänning till henne på stan, men det hittade vi inte. Jag fick däremot med mig en bikini och två linnen hem och hon ett par skor. Så rätt nöjd med det. Kändes ännu bättre med bikinin när jag testade den en andra gång, så blir perfekt i sommar.

Och egentligen trötta efter staansvängen så bestämde vi oss för att vara duktiga. Vi for ut i det snöstormade vädret på en löprunda och intervaller i en back. Avslutade det med ben övningar från "dödarappen". Gissa vem som kommer ha svårt att gå imorgon? Känns iallafall sjukt bra just nu. hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback