Punkt


Några punkter bara för att jag har lite att göra :

*Har typ nackspärr. Men gör bara ont att vrida huvudet åt vänster.
* Dagens engelska var inställd. Lycka till för mig på nationella när vi aldrig ha lektion.
*Ska inte spela fotboll ikväll. Har typ halverst sträckt mig och benen behöver vila, men något annat ska jag nog hitta på att göra. Simma kanske.
*Jag cyklade omkull idag. Skyller på Maja.
*Fysiken idag gick mycket bättre än i måndags!
* Nu ska jag börja evighetsarbetet att rensa och lägga in bilder på min externa hårddisk som jag fick igår!

puss

Kommentarer
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Fin blogg :)



Kram / Louise

2012-03-14 @ 19:35:36
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback