Just det, jag hade en blogg också.

Nej, det minns jag men jag har däremot inte haft lusten att blogga något. Om någon hann se det något oseriösa inlägget för några timmar sedan så kan jag meddela att det var mina vänner som försökte sig på en bloggrape.
 
Igår får jag till ålidhem, umeå för att spela mot gimonäs. I halvlek upptäckte vi att det varit ett antal stölder i omklädningsrummet. Min telefon blev stulen och 60 kronor i kontanter blev jag även av med. Men att de tog telefonen gör mig så jävla arg. Vad ska det med en telefon som hade ett nyvärde på 1200kr. De får ju inte ut något i pengar då den knappt fungerar. För mig hade den ju däremot ett stort värde med tanke på alla sms, anteckningar, bilder varav många från turkiet och dessutom filmer där i från. Det svider som fan. Men nu kan jag dessvärre inte göra något åt det. Telefonen kommer inte tillbaka.¨¨
 
Har iallafall fixat mig ett nytt SIM-kort. Fick behålla samma nummer så det var tur, men alla mina kontakter var ju borta. Så, snälla ni skicka ett sms till mig med ert namn i! Peace

Kommentarer
Postat av: i

http://open.spotify.com/user/sluta/playlist/0Fdjkq2mtgNTb9a35INbIQ

2012-06-22 @ 08:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback