Funderingar

Ni vet att det där när man går runt och tänker och funderar och klurar på något. Man fastnar liksom i det och kan inte riktigt släppa det. Lite så har jag haft det de senaste dagarna. Framtiden. Det började med att jag diskutera vad man skulle vilja göra senare med Linda, Emma och Olivia. Insåg hur fruktansvärt taggad jag är på att flytta till någon lagom stor stad i södra sverige, skaffa en liten egen lägenhet eller dela lägenhet med någon vän, jobba och samla ihop pengar, resa, träffa massor med nya människor. Åh. Vill fara nu, samtidigt som jag har det bra här. Vill fara nu, samtidigt som det känns tryggt att veta att jag har ett år i skolan. Har ingen aning om vars jag ville komma med det här men.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ens stanna i sverige? flytta nånstans utan internet så världen slipper att du förpestar internet något mer. till exempel en öde ö

Svar: Om du tycker att jag förpestar internet så kan du ju sluta läsa min blogg?
Hanna Marklund

2012-07-10 @ 18:30:24
Postat av: agnes

haha wow, vilken kommentar ovan.... hon förpestar verkligen inte internet, det är ju för fan hennes blogg och har man en blogg har man rätt att skriva vad man vill där. om du inte gillar det, läs den inte! hur jävla svårt är det att bara sluta läsa en blogg istället för att slösa energi på en så onödig kommentar?

Svar: Tack för kommentaren! :)Håller helt och hållet med dig!
Hanna Marklund

2012-07-10 @ 23:14:08
Postat av: Linnea P

jag tycker du kan vänta två år så att jag gått ut skolan sen far vi utomlands och jobbar, vore perfekt va?:D

Svar: Jag kan ju rymma söderut ett år och sedan följa med mig;)
Hanna Marklund

2012-07-11 @ 10:46:35
URL: http://linneapee.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback