Ikväll har jag simmat.


Såhär kan det se ut i en studio på digitaltskapande då man leker träd och annat skumt.

Ikväll har jag simmat. Förvånade nog. Bara några få meter. Och många minuter i bastun. Är segare än segast i huvudet nu men mår ändå relativt bra. Hoppas det fortsätter så och inte går ner igen. Vilket iof inte skulle förvåna mig. Hoppas på det bästa.

Insåg hur mycket jag saknar att simma. Inser det varje gång jag hoppar i vattnet. Fuck. Saknar folket också, och gemenskapen. Tror ni jag vart avundsjuk när jag fick höra att de ska på utlandsläger på sportlovet! Oja. Minns bara hur kung vårt träningläger i turkiet -09 var. ojoj.

Kommentarer
Postat av: Linnea

du är himla fin hanna!<3

2012-02-07 @ 16:13:50
URL: http://linneapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback