Igår var det onsdag, idag är det torsdag och imorgon är det fredag


Några punkter om gårdagen, dagen och morgondagen.

- Fick finemang att "jobba" igår, kändes inte jobbigt alls. Vi var två ledare på en simmare, så blev väl typ att bara sitta och prata den där timmen och säga vad han skulle simma. Lätt värt.

- Igår snabbskrev jag ihop ett svenskatal som totalt sög, som tur var så va svenskalektionen inställd idag. Hade däremot varit bra om vi fått veta det lite tidigare så jag kunnat ta sovmorgon och sovit lite mer istället.

- Åkte skidor idag på idrotten. Jättehärligt! Och jag har inte ont i nacken, axlarna eller huvudet. Gissa vem som är glad. JAG!. Har dock lite ont i halsen. Men nu har vägen tillbaka börjat!

- Jag slog armbågen i skåpet idag. Ida skrattade. Jag skrattade. Jag har en bula/ett blåmärke där nu. 

- Imorgon ska surrealistiska bilden vara färdig och jag är inte klar, och har bilden på skolan.

- Imorgon är det fredag!

Kommentarer
Postat av: ida

verkligen jätte fina bilder! :)

2012-02-09 @ 20:55:31
URL: http://iidas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback