Det går bra nu


På bild: Jojjo. Foto: Jag

Det mesta känns riktigt bra för tillfället så tänkte att jag kunde dela med mig av några plus!

+ Vädret är underbart

+ Har precis kommit hem från gymmet, åh så kul det är.

+ Känns som jag börjar få lite ordning på mitt liv igen nu när jag börjat om att träna. Som jag saknat det.

+ Var hos sjukgymnasten idag, så nu har jag inte ens några låsningar i ryggen.

+ Hann med att träffa Linda och Frida till lunch vilket var väldigt trevlig.

+ Jag har ÄNTLIGEN börjat lämna ut CVn. Känns som en tyngd släppt från mina axlar. Idag lämnade jag på de två ställen jag helst vill jobba på. Ska fortsätta till veckan.

+ Ska vara med jojjo ikväll, hon är saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback