Mål - utvärdering för 2012

 

I början av 2012 satte jag upp några mål för fotograferingen, på min förra blogg. Tänkte dra utvärderingen av det, såhär i slutet på året.

 

- Fotografera mer natur, macrobilder, detaljbilder och vardagsbilder.
Det gick rätt bra i början på året, men de sista månaderna har det varit sämre än någonsin med det.

 

- Fotografera mer helkroppsbilder och lära mig bättre att hantera inställningar, skärpa och ljus i såna bilder.
På den här punkten tycker jag att jag har utvecklats enormt mycket faktiskt, känner mig betydligt säkrare.

 

- Se till att ordna fler fotograferingar med teman och lite extremare bilder.
Några enstaka med tema har jag haft i början av året. Börjar vara dags igen.

 

- Köpa en ny kamera!!!! 
Fixat!! Min älskade Canon 7D!

 

- Köpa en extern blixt och lära mig att använda den
Nepp, detta har jag inte gjort.

 

- Försöka få möjligheten att fotografera nya människor
Den möjligheten har jag tagit, har ju till och med UF-företaget! Hoppas på ytterligare fotograferingar och ny människor kommande år.

 

 -Fixa en ordentlig design till bloggen alternativt flytta bloggen till blogg.se. 
Och bloggen är som ni vet, flyttad till blogg.se och med en relativt fungerande design, den skulle bara behöva lite uppdateringar.


Kommentarer
Postat av: A

Supersnygg bild/redigering! Du inspirerade mig till att börja fundera på fotografimål!! :)

2013-01-01 @ 23:52:37
URL: http://justamandaagain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback