En bibellång text om min helg


I fredags: Hängde jag med folket ovan mfl! Trevligttrevligt

I Lördags: Gick jag upp klockan 6, spelade delar av två fotbollsmatcher, två vinster. Drog sedan till Umeå där Fanny, Ida och Linda befann sig. Såg markus krunegård, glasvegas och maskinen på umeå open. Och efter en 22 timmars lång dag däckade jag helt slut i sängen där vid fyra!

Idag: De enda planerna var att ta en buss hem. Men såklart så strulade det och vi stod ute i snöstorm i 45 minuter. Frös ju nästan ihjäl. Att få tillbaka värmen tog en stund när jag väl kommit mig hem. Och för en timme sedan hann jag med att fota Jesper.

Som helhet så har min helg helt klart varit grym!! Hoppas på att få Lindas bilder inom en snar framtid också. Hoppas ni också haft en bra helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback